İzleyiciler

25 Eylül 2016 Pazar

Denedim, yorumluyorum - "Mecitefendi" aynısefa kremi

Merhabalar:)
Hatırlarsanız, bir süre önce bu kremi aldığım da kullanmıştım ve tahmini bir hafta sonra ne kadar mükemmel olduğu hakkında yazı yazmıştım. Evet,bu gün yine aynı düşüncelerdeyim. Krem kullanılıb tamamen bitti. Ben en çok ellerim kuruduğunda ve ya her hangi sivilce sonrası leke oluşumunu engellemek için kullandım bu kremi. Kremin yüzde seksenini Mert uğruna feda ettim. Mertin pişikleri olsa hemen geçiriyordu. En tanıdık, bilindik markaların pişik kremlerini uyguluyordum, olmuyordu. Bu merhemi uyguluyordum hemen kızarıklık, pişik geçiyordu. Muhteşem bir kokusu vardı. 30 ml 15 TL aktarlarda satılıyor. İçeriği tertemizdi. Cam kavanozdaydı ürün ki, bu özelliğini de çok sevdim. Bu kadar :) Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :