İzleyiciler

22 Eylül 2016 Perşembe

Denedim, yorumluyorum - Vissmate Çamaşır suyu

Merhabalar:)
Bugün size Vissmate Türkiye tarafından bana gönderilmiş olan çamaşır suyu sonuçları hakkında yazmak isterim. Aslında bu ürünler hakkında yeterli açıklamayı geçmiş yazımda yazmışım. Okumak için  buraya tıklayın. Ben ürünlerden birini akrabalarımızdan birine hediye ettim. O da çok memnun kalmıştı kullandığında. Ondan sonra asla farklı bir marka almadı, hep vissmateyle devam etti. Diğer üç  ürünü kendim kullandım. Yalnızca son ikisinin bitirdikten sonraki fotoğrafları var elimde: limon gücü ve çiçek bahçesi olanların.
Vissmate çamaşır suyu piyasadaki çamaşır sularından çok çok farklı. Onlarla aynı işi görüyor. Bu konuda farklı özelliği yoktur. En önemli özelliği kokusuz olmasıdır. Çamaşır sularının o ağır, tıkayan ve kolay kolay gitmeyen kokusu Vissmate çamaşır suyunda yoktur.4 farklı çeşidi var : limon gücü, deniz esintisi,çam ağaçları ve çiçek bahçesi. Lakin bu dört çeşitin farklı kokuları yoktu bana göre,ya da ben hiss etmedim. Bu çamaşır suyu kokmuyor,hiç bir şekilde kokmuyor,ne iyi, ne kötü kokmuyor ve işini de çok güzel yapıyor. Çok marketlerde artık satışa sunulmuştur.2.99-3.50 gibi fiyatlara satılıyor.
Bu kadar.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :