İzleyiciler

8 Ocak 2017 Pazar

Denedim, yorumluyorum - Nescafe White Choco Mocha

Merhabalar :)
Son günler blogumu, Facebooktaki grublarımı ve burayı ne kadar ihmal ettiğinin farkındayım. Mert büyüyor,onunla zaman geçirmeye bu sıralar daha çok önem veriyorum. Ona ayıracağım vakiti ihmal etmiyorum. O yüzden bu aralar her şeyi biraz terk etmiş durumdayım ailem dışında. Elimde bir sürü deneyerek bitirdiğim ürün var yorumlanmasını bekleyen. Sırasıyla yazmaya çalışacağım.
Bu günse sizinle @fikrimuhim tarafından bana gönderilen, denediğim bir içeceğin sonuçları hakkında kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Nescafe markasını tanıyormusunuz?gibi saçma bir soru sormak istemiyorum. Bu markayı tanımayan kalmadı. Her bir markette, hatta küçük bakkallarda bile bu markanın kahvelerini bula biliriz. Nescafe Latte, Nescafe Mocha, Nescafe Cappucino derken bu lezzet serisinin en son ürünü Nescafe White Choco Mocha piyasaya sürüldü.
Fikri Mühimin gönderdiği pakette 12 adet kahve vardı.
Eşimle birlikte denedik. Bana göre güzeldi, şekeri bana az gibi geldi,(sabah çayına 11 adet şeker atıyorum,bunu dikkate alsanız ürün normal :D) en sevdiğim yanı bol sütlü olmasıydı. Kahve tadından çok sütlü tadı vardı ki,bu çok hoşuma gitti.
Eşime sordum "nasıl buldun ?" diye. Diğerlerine göre daha hafif, ağır değil, sütlü olması güzel. O şekerini normal bulmuştu. Biz sevdik. Bir kaç tanesi de bekliyor , eve arkadaşlarımız geldiğinde onlara ikram ederek fikirlerini alacağım.
Ürünlerin gelişinde beni mutlu eden en çok kahvelerin koyulduğu sevimli bez torbaydı. Onu mutfağımın bir köşesinde asarak içerisine kuru patlıcan, biber gibi gıdaları koyacağım :)
Gelelim, bu ürünü markette satın alıb almıyacağımız konusuna. Bu sıralar,belki 6 ay falan almam, sırf kendim için. Çünkü sıkı bir diyete başlama kararı aldım. Ekmek,şeker ve paketlenmiş tüm ürünlere bir süre için istifa etmeye mecbur buluyorum kendimi. Ne kadar başarılı olacağımı zaman gösterir. Eşim için mutlaka alırım ve güzel bir tad isteyenlere tavsiye ederim.
Teşekkürler, FikriMühim
Teşekkürler, @NescafeTr
#EviniCafeyeÇevir


Hiç yorum yok :