İzleyiciler

8 Ocak 2017 Pazar

Doğanın büyük bakım armağanı - Hindistan Cevizi yağı

Merhabalar :)
Mert uyuduysa yazıb-çizme saatidir demek. Bu yazımda sizlerle 7-8(belki de daha çok ve ya az. Tarihi tam hatırlamıyorum. Ama son kullanma tarihi 2019:) ay önce aldığım Hindistan cevizi yağı hakkında denediklerimi paylaşmak istiyorum.
Hindistan cevizi yağı yağlar arasında en geç bozulanıdır. Bu yağı alırken çok araştırmıştım,bir çok şeyde kullana bileceğim hakkında bilgiler okumuştum yerli ve yabancı sitelerden. Ben saçım için almıştım. Alırken araştırdığımda iki marka arasında kaldım : The Lifeco Organic ve Mecitefendi markası. İlki daha iyiydi, tamamen katkısızdı. Lakin hiç bir yerde kapıda ödemeli olarak bulamadım satışını ne hikmetse. Ben de Mecitefendi markalı olanını aldım. Ne yaptın aldıktan sonra derseniz 3 kez saçıma maske olarak uyguladım, sonuçları muhteşemdi gözle görülür derecede. İki kez el, ayak, cilt nemlendirme kremi yaptım başka yağlar ve balmumuyla karıştırarak. Onun da sonucu mükemmeldi. Daha sonra buzdolabında bekliyordu öylece. Son 1 ayda ondan Lorealın bitirdiğim Mucizevi yağ kreminin kutusuna kutuyu dolduracak kadar koydum. Ve vazgeçilmezim oldu. Sürekli kutu benimle geziyor. Ben, Mert ve Hindistan cevizi yağı ayrılmaz üçlü olduk :)) Mertin pişiklerinde, kuru cildinde, banyo öncesi saçında, banyo sonrası derisini nemlendirme de, ellerimde  krem olarak, ayaklarımda,, banyo sonrası nemlendirme de, saçımda maske olarak kullanıyorum. Ve her birinde sonuç inanılmaz güzel. Aynı zamanda bir sürü farklı ürüne para da harcamıyorum, tasarruf oluyor. En önemlisi ellerime krem sürdüğümde Mertin cildine uzun bir süre temas ettirmemeye çalışıyordum, kimyasal ona az da olsa dokunmasın diye. Ayrıca bu sorunum da kalmadı. Bitti, bitecek diye üzerine bir de heyecan geçiriyorum :D Mecitefendi mrkadından memnun kaldım, lakin merakımı gidermek için ikinci kavanozu artık The Lifeco Organici denemeyi düşünüyorum.
Bu kadar. Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :