İzleyiciler

27 Şubat 2017 Pazartesi

Denedim, yorumluyorum - Bioderma Sebium Pore Refiner

Merhabalar. Bugün size çok küçük bir üründen bahs edeceğim. Küçük derken benim kullandığım küçük yani 5 ml lık testeri, yoksa büyük boyutları satılıyor her yerde, canım. Bu ürünü ve bununla aynı zamanda bir kaç ürünü üç-dört ay önce @biodermaturkiye bana göndermişti. Geçen gün yazısını yazdığım Faberlikten olan sevgili ürünüm bittikten sonra elimdeki testerleri deneyib bitirme kararı aldım. Ve bu üründen başladım. Ürün Bioderma markasına ait "sebium pore refiner". Yani bildiğiniz gözenek sorunlarıyla cebelleşen bir ürün. Ben tabiki 5 ml lık ürünü aylarca kullanamam. İki kez kullandım ve bitti. Elimde bir kaç tane daha var bu testerlerden onlarla devam edeceğim. Gözenekleri kapattı konusunda bişey diyemiyeceğim,lakin kremin yapısını çok sevdim. Zarif bir kokusu var, asla yapışık his bırakmaz yüzde, çabuk emilir. Sanki daha çok su bazlı. Tester  ürün olduğundan dolayı içindekiler bölümünü de göremediğimden dolayı bilgi veremiyeceğim. Ürünle ilgili yorumum sadece bu kadar. Ürünü eczanelerden temin ede bilirsiniz bu arada.
Ürünü denememe vesile olduğu için @biodermaturkiye ye  teşekkürler :)


Hiç yorum yok :