İzleyiciler

26 Şubat 2017 Pazar

Denedim,yorumluyorum - "Faberlic" gözenek küçültücü krem

Merhabalar :) Bugün sizlere bir süredir kullandığım ve dün bitirdiğim #faberlic markasına ait gözenek küçülten krem hakkında deneyim sonrası görüşlerimi yazacağım.
Krem düzenli kullanıldığında kesin sonuç vereceğini vad ediyor ki, gözle görülür derecede bu vaad  kendini doğrulttu. 30 gün olmak üzere günde 1 kez cildinize sürmeniz yeterlidir. Boyutu 40 ml dır. Buna rağmen bereketli bir üründür. Ürünün kapağı açıldıktan sonra 8 ay ömrü var. Tüm cilt tipleri içindir. Yağlılık hissi bırakmaz, anında emilir. Ben çok memnun kaldım. Ve #faberlicin bu gün yeni kataloğu başlıyor , yine sipariş edeceğim. Faberlic markası Rusya ya ait bir markadır, oksijenli kozmetik üretimiyle dünyanın bir çok ülkelerinde ürünleri meşhurdur ve büyük ilgi görüyor. Kremin yanılmıyorsam fiyatı 23 TL ydi. Lakin ben üyelikle aldığım için yüzde yirmibeş indirimli geldi bana. Tamamen ücretsiz üyelik ve satış zorunluğu asla olmayan bu firmaya üye olarak ürünlerini indirimli almak için link : https://faberlic.com/register?sponsor=1000400946751 . bayraktarhayal@gmail.com e postasından  yazarsanız yine yardım ederim. Sevgiler


Hiç yorum yok :