İzleyiciler

20 Ağustos 2019 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - NİVEA MİCELLAR SUYU VE GOHNSONS BEBEK YAĞI

Merhabalar. Bu gün iki bitirdiğim ürün hakkında görüşlerimi yazacağım. Daha doğrusunu söylersem ürünün birini ben, diğerini Mert bitirdi ☺  @niveaturkiye markasına ait Micellar Makyaj temizleme suyundan başlayalım ilk önce. Ürünün boyutu 400 ml.dir. Yüz, göz ve dudaklar içindir. Parfüm içermiyor. 
Her gün kullanmama rağmen, acayip bereketli bir ürün oldu bana göre. Ve mükemmel derecede süper ürün oldu benim için. İşlemini cildime zarar vermeden kolaylıkla o kadar temiz bir şekilde yaptı ki, tekrar alarak kullanacağım ilk ürünler sırasına girdi. Üzerinde "Durulama Gerektirmez" yazsa da ben yine de durulama yapıyorum. Göz makyajında suya dayanıklı ürünler kullandığım için - göz makyajını silmek benim için her zaman dünyanın 1 numaralı sorunu olmuştur. Niveanın bu ürünüyle bu sorunumu yenmiş sayılıyorum, arkadaşlar. Performansı mükemmel! İçeriği de temiz sayılır. Sulfat, paraben, parfüm ve s. içermez. 10  puan üzerinden 10 aldı benden. Nereden aldığımı hatırlamıyorum şuan, ama kesinlikle tekrar alacağım üründür.  Gohnsons markasının bebek yağına gelelim şimdi. Yanılmıyorsam, bu ürün bana @denebunucom dan gelmişti. 50 ml.lik küçük boyuttur. Oğlumun çok çok çok severek kullandığı bir yağ oldu. Her banyo sonrasında hemen eline alarak "Annecim, masaj saatimiz" diyordu. Masajdan sonra tüm ev halkına kendini koklatarak "miss gibi kokuyorum" diyordu ☺ İçeriğinde parfüm olması biraz beni tedirgin etti. Ama parfümün miktarı çok çok azdır. Ama yine de olmasaydı daha iyiydi. Sevinirdik yaani ☺  içeriği temizdir. Hindistan cevizi yağı  içeriyor. Ve bu arada bunu önemli bir not olarak yazmak istiyorum. Benim oğlumun kollarında ve bacaklarında hadsiz kuruluk vardı. Hatta kabuklanma bile oluyordu. Doktorumuzun tavsiye ettiği krem bile o kuruluğa etki etmemişti. Bu yağımızı kullandığımız sürede benim için gözlemlediğim en önemli olay o kurulukların ve kabuklanmaların tamamen geçmesi oldu. Memnun kaldığımız bir ürün oldu. Tekrar alacağız.  Şimdilik yorumlarım bu kadar. Sevgiyle kalın. İyi ve huzurlu akşamlarınız olsun 💖💖

Hiç yorum yok :